Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2023 11:14 - В покрайнините и подмолите на август
Автор: martiniki Категория: Други   
Прочетен: 2316 Коментари: 1 Гласове:
12

Последна промяна: 01.09.2023 10:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Което ще рече тия дни ;)

Насам-натам, рък-прък, напред-назад и ей на - август се изпари. Оше няколко дни и тю-тю - няма! Нищо не остава. Когато човек се занимава обаче с разни недотам практични неща, може и да остави някое веществено доказателство за пребиваване в август.

Само няколко папиемашета за месеца, конкретно за рожденици.

image

кълвачът е за човека, който ми е направил най-много ръчни подаръци досега - съвсем скоро пак ми прати малка къщичка за птици, да е жив и здрав! 

image

бях го качила на картонена основа, но в последния момент преоткрих едно старо парче от кютюк и го хванах за него 

image


 това волно съчетание дървено трупче с колинбри и дренба закачлива птица е подарък за една лъвица - да е жива и здрава! 


image


image


 тези двамата се получиха като двойка и така ще си вървят, те са за едно търпеливо златно раче



image

Лястовици от вчера - винаги съм ги виждала като писмени знаци  - когато са накацали плътно по жиците, напомнят калиграфско писмо, много обичам да ги гледам и чета по това време...

image



image

и едно надявам се - снежнобяло птиче - за здраве, късмет и добро! 


Няколко дни ми се върти една песен, която чух по радиото тази седмица, днес вече успях да седна и да я издиря. Тези текстове на Богдана, на Лили, на Катя Филипова....Невероятни текстове! 



Безсъница 


Не, не мога да спя, не мога, не мога.
В пепелника куп угарки „Внимавай!“ ми викат.
А под моя прозорец вечно отворен
двама млади от снощи говорят, говорят.

Що за разговор странен – даже не зная,
но не могат, не могат да стигнат до края.
На сина ми тъй много момчето прилича
и познато е май че до него момичето…

Не им завиждам. Малко се вълнувам,
когато млъкнат, за да се целуват,
и все си мисля без завист и със радост:
„Докле е младост, ах, докле е младост!“

Ще будувам, разбрах, разбрах, то се вижда.
Но не съмва, не съмва! А аз недовиждам –
може би там, под моя отворен прозорец
само спомени нощни говорят, говорят…

https://lyricstranslate.com


Пише, че текста е на Ваньо Вълчев.

Великолепна песен! 











Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. baskeret - птиците на жиците
24.10.2023 16:38
като ноти :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martiniki
Категория: Други
Прочетен: 5820054
Постинги: 1127
Коментари: 15483
Гласове: 55740
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930